25 november

- idamaaarkholm.
'
först så började dagen bra,
för sov mej inte, typ bara ngr min men who cares!
men sen så när jag kom hem så var allt skärp
ut, & min papperskorg va borta,
så klart va min hund den skyldiga ;o
så även den oskyldiga kan bli den skyldiga.
sen va det kockduellen i skolan,
och så klart va jag & alice bäst (y´
men vi vann inte, men vi va bäst ändå (h´
sen när jag kom hem så blev de kissies blogg.
hittade en video om jackie på paradise hotel,
lägger nog upp den senare,
för det är bara ett måste att se (a´
snart helg iaf, LÄNGTAR TILL 100000000!

emmaroos; you are the one.

'

emma; jag vet inte var jag ska börja. Men iallfall du är den bästa vännen jag någonsin träffat! det finns ingen underbare än dej, du har allt en äkta vän ska ha verkligen allting, du är helt enkelt perfekt sötnos! det känns som jag har känt dej hela mitt liv , men det har jag inte, jag har bara känt dej i typ 1 år, asså det är helt sjukt hur mycket vi har hunnit med, hur många minnen vi har skapat! vi har gjort verkligen hur mycket som helst asså det går inte att rabbla upp här, man skulle inte ens kunna ta jordens alla papper och skriva upp det på, helt enkelt omöjligt, men fler minnen blir det helt klart, det vet jag! för dej kämpar jag alltid , ooch det är dej jag alltid i hela mitt liv kommer leva för! asså ååh, jag vill så gärna förklara hur bra du är emma, men det går inte att beskriva med ord lr kärlek, det ända man kan försöka med är att vara lik bra vän som dej , men det skulle aldrig gå man kommer alltid en nivå under! du är som en syster för mej, vi träffas inte så ofta, men de får vi ändra på! även om du är yngre än mej, så älskar jag dig exakt lika mycket för det ! det är något speciellt med dej älskling, du är bäst! en sak har jag kommmit på iallfall och det är att jag inte klarar mej utan dej, jag klarar mej inte utan ditt skratt, dina kramar, dina skämt om man är ledsen, hela du. om jag är ledsen, då är det du som får mej att le igen,  du fattar inte hur bra du är, jag vill att du ska ta åt dej av denna texten, okej jag vet att jag är sämst på sånt här men det skiter jag i , HAHA, jag vill bara försöka förklara hur underbar du är, med dej i handen känner jag mej hel ! du är som luften jag andas in varenda dag, det är något jag inte inser, men du är helt enkelt en drog för mej! jag skulle inte klara mitt liv utan dej, du betyder så sjukt mycket! en drog är inte bara något man släpper utan det är något man har kvar föralltid, du och jag livet ut, det är min önskan ialfall och jag kommer alltid finnas för dej! du är min ängel, du är mitt allt! du är inte bara än i mängden utan, du är den riktiga vännen! 
 ta åt dej av texten, den är skriven just till dej!

och jag har den bästa kompisen som finns,

och alla borde ha en bästavän lr flera som bryr sig om en.

jag säger som vi sagt förut

FÖRALLTID ÄR VÅRT ORD!

i'm yours forever, yes forever.

ida markholm älskar sin emma roos oehört mycket! (L)


'de blir en bild på min älskling nu med ;



Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt

2009-11-25 @ 19:43:05
Postat av: tobias mårtensson

kommer nästan fram en tår, !

sjukt fint skrivit , ida du e riktigt omtänksam person, och det e en riktigt bra egenskap.

som sagt, fin text oc jag finns alltid för er två ! <33

2009-11-25 @ 19:57:10
Postat av: idamaaarkohlm.

- tobbe du btr sjukt mk , <3

2009-11-25 @ 19:58:32
Postat av: cecilia

aw, sjukt gullig teext ida (L)

2009-11-25 @ 20:14:39
URL: http://cceciliaandersson.blogg.se/
Postat av: idamaaarkohlm.

CECILIA - älskar dig (L´

2009-11-25 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0