26 november

- för skolan & enskilda foton,
och sen redovisning , inget av de gillas
efter skolan lånade adam moppen,
så klar kör han skit länge,
så man kan ju undra var han blir av (:
men sen när han kom tbx
fick jag köra han hem & sen blev de
lödde & kolla ny hjälp (: 
& i morgon är det prov på morgonen
och sen sjunga upp, så måste hitta en låt,
krm aldrig hitta ngn, för kan ABSOLUT inte sjunga ;o
- läste precis på ngn sida att de är en man som har legat i koma i 23 år,
tycker synd om han som han sovit bor hela sitt liv, 
& så hade en man torterat sin 4 åringa unge,
han fick äta sina egne spyor, blivit bränd med en tändare,
kastat syra på han i ansiktet m.m, ibland är det sjukt vad folk gör!


 vet inte vad det är med mig, men varje gång jag ser dig får jag ett leende på läpparna,
även om jag inte borde, jag klarar mig inte en minut utan att inte se dig,
mina tankar följer dig som 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0