27-28 november.

eftersom min data dampar så kan jag inte lägga in videon 
på mej & cicci även om dej va sexxiig ;O,
jaja, fredan spenderades med cicci,
hah,  grädden & de va bääst (y´
& lördan blev först cicci & sen film lite,
sen stack jag till kävlinge träffade
erica, sen vid ica , träffade man folk,
trevligtrevlig (:  ,sen stack vi till jessica & dom 
& sen blev de kävlinge & träffa mongobarnet -.-
jaja,  sen lämnade jag erica & stack till makke,
trevlig (: ,  kom typ hem 1, 
så då blev de sängen, för va sjukt trött.
ttack för en trevlig kväll alla (:
älskar er alla, ;*

Kommentarer
Postat av: cecilia

hahah vi är bara för bra, vår fina tårta :D<3

2009-11-29 @ 15:43:35
URL: http://cceciliaandersson.blogg.se/
Postat av: idamaaarkohlm.

VI ÄR BÄÄÄÄÄÄST,

vårt tårta är mk MK fin ;d <3

2009-12-02 @ 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0