hemlig kärlek!

- nu är det så att de har hänt en sjukt läskig sak ;o
som jag inte tänker berätta här,
de ända jag kan berätta är typ att ngn sitter & runkar till mina bilder, kanske till och med nu .
nooooooooooooooooooooomed de, 
iaf kan inte sluta tänka på de ;$$
kan inte fatta att de är sant .
så bdb ryker väll lr ngt sånt,
lr så läger jag inte upp ngr bilder, 
som inteser normala ut .

iiaf FREEEEEEEEEEDAAAAAG imorgon ;d
och då btr de helg & sen prao (: 
och nu ska jag hitta en låt som jag ska sjunga i morgon ;a
kan inte, och vill inte.

nu väntar jag bara på att alla ska komma hem från träningen,
& sen i natt blir de väll plugga så jag kan proven,
måste ha g annars blir de om prov på praon .

det ända jag kan säga om dej är att jag saknar dig sjukt mk,
vill bara kunna krama om dig, men bara att se dig hjälper mig att klara skolan.
tänk 2 veckor utan att se dig, utan att se dig le ,
kmr inte klara mig utan dig, du är min drog & jag är beroende.

jag hatar att jag blir kär så lätt, iaf i som som är söta & ha bra personlighet.
för klarar mig inte utan dig, men de är det jag måste,
och ingen absolut ingen vet att jag gillar dig & så kmr de får bli.
kanske har du märkt ngt, men hoppas inte de.
måste bättra mig ,  det är bara vi 2 i mina drömmar och inget annat.
men mer kmr de aldrig & då menar jag aldrig bli.







Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg inte upp sånna bilder om du känner dig obekväm med att någon runkar till dom?

2009-11-27 @ 12:40:12
Postat av: idamaaarkohlm.

sant.

2009-12-02 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0