kissie;

nu börjar jag verkligen störa mig på alexandra (kissie)
lxm hon dissar gina, säger att de är billigt och alla har de !!
men förhelvete hon köper själv kläder där i från,
mer än 50% av hennes kläder är från gina.


men varje gång hon ''har glömt'' vad hon har köpt kläderna,
lr inte vill säga vad hon har köpt de för att alal andra inte ska härma henne,
så är de från gina lr hm eller ngt sånt.
  -.-
som t.ex tröjan hon köpet precis & troserna!!

kostar 199 kr på gina, bara att hon har redigerat den lite.
men exakt samma tröja.




oj kissie, är det inte 3 för 149, hahahahha !
du är patetisk, du är precis lika dan som alla andra,'
lika bra att du erkänner de, så sluta ljug!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: jessi

haha asså omg du har inte en ända kommentar på din blogg förutom den här! asså du har inga bilder på dig själv heller? vrf har du en blogg :S

du har bara på massa andra och skriver hur dem ska va haha ingen besöker din blogg gumman.

2010-02-03 @ 16:40:41
Postat av: ida

du jag skiter väll i hur många som läser min blogg,

men jag är iaf ärlig, jag skriver inte en massa

skit som inte är sant,. du är säkert en sån wannabe

kissie, som vill se ut som hon, till & med va hon,

det är patetiskt, att du ens pallar!

tss, jag sitter och skrattar åt dig.

2010-02-04 @ 09:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0