i d a m a r k h o l m ;

20 sanningar
-  jag är bara kär i en kille nu .
- om jag har varit kär i killen innan, kan jag lätt bli kär i den igen, även om jag inte vill.
- Jag saknar de jag och linn hade en gång i tiden.
- jag längtar till sommaren 2010!
- jag tycker inte jag är bortskämd.
- jag hatar när folk inte tror på mig.
-  jag har bara smink när jag pallar, & de är inte ofta-
-  jag har vatt kär i 2 st & då menar jag riktigt kär.
- jag älskaaaaar att sjunga, fast jag vet att jag är tondöv.
-  jag vill ha bra betyg.
-  jag vill inte va den tjejen som alla killar gillar, som jag ville när jag va liten.
-  om jag är kär i en kille så kan jag inte sluta kolla på han
-  jag hatar att va kär, när man känner de tomrummet som inte försvinner.
-  jag har lärt mig mycket när jag fått mitt hjärta krossat
- det finns mycket som jag vill ha gjort anorlunda
- jag har aldrig vatt kär i 2 st samtidigt & kmr aldrig kunna va det heller.
- jag hatar killar på msn som frågar om camsex osv.
- jag kan bli lätt avundsjuk, om de är ngn jag känner som gillar/håller på med killen jag gillar.
- jag gillar när en killer pysslar om en ;$
 - de finns många snygga men bara en jag är kär i.
så även om jag har skrivit att ngn är snygg, btr de inte att jag gillar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0