idamaarkholm, förvirrad ?`, om jag är !

har du också känt att du vill spola tbx tiden mer än allt annat,
& bara göra om allt,  det är de jag vill hela tiden,
jag sabbat allt gång på gång, och de är inte bara de,
ibland vill jag bara spola tbx tiden, & göra om de för de hade blivit mk bättre då.
för sanningen är att jag behöver tänka innan jag gör ngt,
och dom flesta gångerna hinner jag inte tänka innan allt försvinner,
och den låten som mio har skrivit, den går in i mitt hjärta.
jag har ingen aning vem han är, men den får mig att tänka.
så som one tree hill, och de här med minnen,
ibland är de bra, ibland inte och jag ska va ärlig nu,
att jag hade kunnat göra vad som helst för att kunna radera
ut 2 minnen i mitt liv, dom 2 som messade upp mitt liv totalt.
de är inte för jag inte vill glömma de dåliga,
de är också för att jag inte vill komma ihåg de bra.
men livet är för kort, får väll lägga ner det här med killar,
och satsa på handbollen, för den sviker iaf aldrig en.

Fight for the moment of the show,
The battle for reality is the fight of your life,
You only get one chance to take it, take it and fight for it;
 
for everything you have, do not cry for you blew the chance.
it was your own fault and nobody else,
but still continue to struggle,
 
for you will die at some point,
show who you love that you love it
and fight for what you believe,
for this is the only life you get.
fight for what you love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0