it's a love story!

känslor försvinner inte snabbt,
den man en gång älskat
går inte att hata,
men detta kännes i hjärtat,
jag borde ändra min smak på killar,
bara gå på insidan,
för annar blir jag bara sårad,
att ngn av mina kompisar gillar han,
just nu hatar jag att va kär,
tomrummet bara växer,
jag har bara dig i mitt hjärta,
folk säger jag ska satsa
men jag klarar inte av de,
rädd för att bli sårad igen,
rädd att du ska säga igen
att du inte vill ha mig.
rädd att satsa allt och
få inget tillbaka,
men du är verkligen värd det
så just nu måste jag bara samla mod
men nog om det.
 looooooooooove låten ;

974 ;8:  NOW PLAYING :  jessica simpson - you spin me round (like a record)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0