läxor överallt -.-

denna veckan håller på att döda mig,
läxor hit & läxor dit,
tisdan; tyska
onsdan; bioblogi
torsda; tyska, eng & geografi
freda; fysik.
vad tror dom man är lr, smart ?
ehh, iaf inte jag. klarar fan inte av allt,
men måste iaf börja nu, så jag iaf kan de lite -.- .
jag fattar inte ibland, de är som ingen lyssnar på mig.
men iaf, snart helg, & i morgon är de 34 dagar kvar (y´
loooooooooooooooov, här kmr jag (:
inga läxor, glömma bort allt bekymer,
bara leva livet som den ungen man är, (:

en sak;
jag lever mitt liv,
jag hoppas inte så mk.
man är bara barn en gång.
och jag v HELG ;d
och de viktigaste är inte hur länge vi lever, utan hur vi lever & vad vi gör



och jag har kommit på att jag typ bara har bilder utan smink ;$$,
men de är föratt jag bara pallar ta när jag inte har pallat sminka mig,
men ska bli ändring på de (:
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0