Sweeet dreams,

Tänker inte ta så mk privat här,
för de kommerb bara bli fel,
men jag käner mig glad,
jag hoppas att detta kmr bli bra.
och jag vet att jag svor att inte bli de,
men jag tror det är bäst såhär,
bäst för laget, bäst för mig, bäst för alla.

Redan tisda kväll, veckorna går så snabbt,
snart är se till och med nationella
helt sjukt, iaf blir de väll plugga när jag kmr
hem, lr jag måste, prov på torsda & har inte börjat ;$$
& just nu håller jag på att beställa bilderna till vägger ;d
lr inte alla, ska beställa fler sen, & måste ta många nya (:
& snart blir de väll ner och äta
och sen sticka till träningen, och där blir de väll sånt möte i början,
jag tror säker de är många fler än jag som vill ha tbx  KÄVLINGE 94!!!
men ja får se hur mötet går,

OCH DET ÄR 3 VECKOR & 3 DAGAR TILLS LOOOOOOOOOOOV :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0